Islamic Widget

Saturday, July 10, 2010

Salam Ukhuwah, Salam membaca

Salam...

Akhirnya, ana/saya/aku (pilih sendiri mana suka), menulis balik blog, blog-blog sebelum ni semua dah tinggal bersawang dan lupa password (kui3)... Sebenarnya malas nak buat blog atau tulis blog dah, tapi ada orang bagi encourage untuk ana/saya/aku (pilih sendiri) untuk tulis balik, dorang kata moga ianya menjadi proksi dakwah.. A'la kulilhal, syukran bagi para pembaca blog ini dan orang-orang yang bagi sokongan untuk ana/saya/aku (pilih sendiri) terlibat balik dalam dunia blogging... Ana/saya/aku (pilih salah satu), bukanlah penulis yang hebat mana, baru nak bertatih dalam dunia penulisan.
Blog ini tiada tema yang fixed, sebab tidak tahu lagi nak tulis apa kat blog ini (kui3)... Hidup orang mukmin ini umpama penjara didunia ini, tapi tidak bermakna kita sebagai orang islam untuk tidak boleh mendapat kebahagiaan didalam hidup kita. That why, Let sketch our life with meaningful memories. Kita yang melakar kehidupan kita ini penuh bermakna ataupun penuh kebosanan ataupun penuh kesedihan. Sometimes, we make an error in our life, we mess up our oppurtinity, we waste up our good chance, we break up our beloved person's heart and many more... But, it was not too late to fix our failure, to make up our errors... Allah always guiding person who want to 'taubat' and Allah always besides us to guide us to remake our errors and to forgive our sins.. Happiness is blessing of Allah to whom appreciate His 'nikmat'...

No comments:

Post a Comment